Errr.. What tO saY ha??

ehemm.. assalamualaikum.. =) thanks sudi jenguk.. rajin2 la foLLow gak ye..

Sunday 13 January 2013

Lelaki & 'Try and Error'

Assalamualaikum..

Kali ni aku nk brckp psl sesetgh lelaki dan 'hobby' mereka utk 'try & error' terhadap prmpn. Sekadar pandangan. Emm.. maksud aku, bile si lelaki ni try usha sane dan sini. Means kalau x dpt tekel awek sane.. mungkin die akan dpt awek sini. Entah knp ye.. aku mcm sakit hati pulak dgn lelaki mcm ni. Mesti prmpn2 lain pon prnh alami mcm ni. Si B ni beria btl nmpk nk usha si A.. tup3 (bile si A xnk layan sgt. perangai si B ni.) si B blh plak kapel ngan si C. Sedangkn baru smlm kau try tekel aku & ngaku lone ranjer sgt Samat.. contoh ye.. contoh... errrr...Sampai la 1 hari.. aku tnye pd kwn sekampus aku..

"Eh.. lelaki ni mmg suke eh try sane sini??"
then die jwb
"Kami mmg suke mencuba".


Bile fikir blk.. ade baik & buruknye. Die mungkin dlm proses utk mencari yg terbaik buat diri die. Semua org berhak memilih kan. Tambahan lg prmpn.. in order to find their future imam. emmmm.. Tp kan.. kau nk cuba nasib pon bio le secare beretika dan nmpk pro. err.. *blh x mcm tu?? =_=*

So then, xde la baru je minggu lps kau ye2 la mengaku single, alih2 minggu ni tibe2 je ade awek baru.

X pon lg haru, bln lps ngaku single, tibe2 je bln ni bertunang. errr what?? ok.. kes ni mmg prnh brlaku trhdp kenalan aku. 2 Kes trhdp org2 berlainan. X kan la tibe2 kau nk tunangkan?? Mesti la die tu awek kau dan kau sengaje menggtal nk cari lain ngan statement 'single kononnye'. Terserlah kekantOian di situ ok..

Main point yg aku nk ckp sbnrnye.. Jgn la mainkan perasaan org. emm.. Entah la.... Aku tumbuk kau laju2 tau ar... huhhh.. garang x?? ehhh2.. *duk sopan2.. huuuu

No comments:

Post a Comment