Errr.. What tO saY ha??

ehemm.. assalamualaikum.. =) thanks sudi jenguk.. rajin2 la foLLow gak ye..

Sunday 20 January 2013

HaDiah untuk merEka =)

Assalamualaikum.. ehehe.
hujung2 semester ni.. sementara menanti hari utk program Finishing School. aku pegi jln2 kat Giant Seksyen 13, Shah Alam. perjalanan spt biase.. naik bas ngan driver aku a.k.a pakcik Rapid. hahahahaha.. blh mcm tu?? dan akhirnye aku beli ini :-


Huhuhuuuu.. hadiah2 utk 2 org junior aku ni haaa.. si Ece ngan si Syiqa.. sekali pandang dh mcm kembar:-

~ hadiah yg same
~kad yg same
~wish dlm kad yg hampir same
~pembalut same
~kad pon same
~hadiah same
*yg berbeza nye just warna stp hadiah tu*


hahahahahahahaha!! adOi laa.. bile fikir blk, rase nk tergelak pon ade. hahahaha actually aku nk cpt mase tu. so beli dlm keadaan tergesa2. sbb ade sorg mak Datin tu a.k.a makcik Zan otw nk ambik aku. hahahaha.. maaf ye korg.. x sempat nk belek lame2 kat kedai tu. uhuuu...

Ape2 pon kak Fizah nk ucapkan hepi 22nd Belated Birthday kpd korg ber2 ye.. uhuuuu.. dan hadiah yg x seberapa ni.. maaf sbb lmbt bg.. pape pon org ckp better late than never kan?? ehehehe..

Pape pon.. slmt hari lahir.. semoge Allah merestui perjalanan hidup anda. insya-Allah, amiin.. wish u all the best also.

Sayang :- Kak Fizah. ehehehe..

No comments:

Post a Comment