Errr.. What tO saY ha??

ehemm.. assalamualaikum.. =) thanks sudi jenguk.. rajin2 la foLLow gak ye..

Wednesday 20 April 2011

Mendung, hujan, malam, bintang & bulan..

Huuu.... ellow2... Polaris Sakura melaporkn cuaca mendung giler2 di Puncak Perdana.. dan skrg dh hujan pOn... YEAYYYY!! heee.. tp mcm romantik kot cuaca mcm ni.. kannn?? sape stuju angkt jari! ahahahaha!! korg nk tau x? ape? x nk? xnk sudah tp yg penting aku nk share jugak dgn korg:


Mendung & hujan...
~ Definisi mendung bg sy amatlah berlainan ngan org lain sbb bg sy mendung adelah cuace yg amat romantik! *pulak... ahahaha.. selalu sgt berangan ade rmh yg dikelilingi pokok2 then baring2 kat anjung smbil tgk titisan2 hujan pd daun yg 'dizoom' dr dkt (pulak)! haaa... ok! aku merepek! heee.. tp serius aku SUKA cuaca nieh!!! =D


Malam, bintang & bulan...
~ Pd aku, mlm pon romantik gak.. bile mlm jek mulalah aku berangan2 lbh tinggi dr langit! haaaa.. mampu?? kannn.. heee.. sbb mlm ade bintang.. bulan.. dn lagi2 ROMANTIK bile bulan yg muncul tu BULAN PURNAMA! Wahhhh!! (ok fizah, control diri mu) hik! =P haaaa... dr situ lah yg dpt name Polaris nieh.. ehehe.. haa.. nk tau cite?? tggu post lain yg dirasekn sesuai utk post 'sejarah' name Polaris Sakura..kannn.. ahahah..


Kesimpulan...
~Pulak, ade lak kan kesimpulan.. dh mcm esei dh.. kesimpulannyer, aku nk ngaku aku romantik la ni kOt?? AHAHAHAHA!! P+e+r+a+s+a+n = ??? heeee.. sekian.. =) --> senyuman semanis gulA... =P..
(see.. i perasan lg!) ahahaha.. dah2... stop it. huu..

No comments:

Post a Comment