Errr.. What tO saY ha??

ehemm.. assalamualaikum.. =) thanks sudi jenguk.. rajin2 la foLLow gak ye..

Friday 29 April 2011

ABC kelabu??? euwwww...

Hai.. berjumpe lg kite.. emmm.. aku ni bukan lah blogger yg hebat pun.. dan idea x sentiase ade dlm kpale ni.. mlm ni aku blh la relax skit.. stlh 3 hari stay up mlm2 utk 3 paper yg berderet2.. spt biase bile nk tulis blog jek aku mesti ambik feel ngan dgr lagu jiwang yg lebih karat dr air! hahahaha..


Hari ni yg best sgt2 bile best friend aku Cik Farah 'Aliah mengajakku temankn die merewang ke Shah Alam jap lps hbis exam td.. lps teman die ambik gmbr.. kiteorg gi mkn kat seksyen 7 kot.. die mengidam sgt nk mkn ABC.. nk dijdkn cerita.. ABC tersbut teramatlah berwrne-wrni dn teramat indah sekali! haaaaa... mampu?? kannnn.. heheh..

Bile siap menjamu nasi grg yg menurut beliau sedap tu, lantas beliau pun dgn bangganye menghadap ABC yg kelihatan indah td.. jeng3.. hahahahaha... dr suapan pertama jelas kelihatan muka beliau yg amat terpakse menelan bende alah tu! ahahahaha... why?? teruk sgt kerrr?? hehehe... then aku pun dgn bangganyer nk lah jugak menjamah ABC tersebut.. jeng3... (again) OMG... u know what?? bukan nk mengutuk.. menghina atau mencaci.. tapi... hahahaha... rase ABC tersebut teamatlah 'disasternyer!' HAHAHAHAHAHA!!

Dah la warne ABC tu yg dh mcm trafic light bagai then bile ais tu dh cair kesemua cmpuran wrne tersebut menjdkn ABC yg cair tersebut berwrne KELABU! EUWWWW..... dh mcm ape ntah... cmpuran pewarne tu mnyebbkan ABC tu berasa PELIK yg teramat! errr yerrrkkkk.. hahahaha... nasib baik yg teramat baik laaa aku x order gak ABC tu... hahahaha... tp kesian si Farah.. pasal aku lah menybbkan die mkn kat restoran tu dn sekali gus menyebabkn die terjebak ke kancah ABC  KELABU! hahahahahahah!! maaaaffffffffffff sgt2 wahai Farah ku syg... hahaha... ko syg aku kn?? haha.. jgn marah ek?? hehehe... =D

HAHAHAHAHAH!! SERIUS dowh! aku x kan lupekan kenangan ni yg aku nk namekan "Dating with Babe versi ABC  KELABU!" hahahahaha... giler lawak kot.. entah ape la yg tuan kedai tu rase mase wat ABC tu.. mungkin die rase bile berjaye wat ABC yg berwrne-wrni tu dah cukup baik dan LAZAT sekali walaupun hakikatnye PELANGGAN die jek yg akan tau! (sbb kalau die sendri mkn ABC tu & tau rasanye xkn la die nk wat lg ABC yg die sendiri pon x sanggup nk telan!) hahaha...

K lah.. smpai ni shj setakat ni.. nnti kite jumpe lg k di next post! taaaaa... assalamualaikum... =)

3 comments:

  1. follow la aku..hunnyrara90.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. terus banned kedai tuh! hahahahah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. harus!! hahahaha.. eh baru skrg nk reply komen blh? huuu

      Delete